Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.


Curcan umplut cu legume

Ingrediente pentru marinata: 1 lingura seminte de coriandru 1 lingura semințe de fenicul 1 lingura seminte de mustar galben 1 lingur...

Pulpe de pui cu miere

Ingrediente:
Unt topit: o lingura
Piper: dupa gust
Pulpe de pui intregi: 3
Miere: o lingura
Pesmet: o cescuta
Sare: dupa gust
Boia dulce: o lingurita.
Se amesteca pesmetul cu paprica si sare. Intr-un alt vas se amesteca mierea cu untul topit in prealabil. Si se pregateste un vas de cuptor pe care-l ungem putin cu unt.
Pulpele de pui se taie pe din doua, se ung cu miere si unt si apoi se tavalesc prin pesmet. Se aseaza in tava si se lasa la cuptor 45-50 de minute.
Orezul cu legume l-am facut asa:
Am pus orezul la fiert cu 2 cani de apa si cu sare. Am fiert legumele intregi si apoi le-am taiat cubulete mici, iar ardeiul gras si ceapa le-am calit in putin ulei. Am amestecat orezul cu toate legumele, am condimentat si am presarat patrunjel deasupra.
Pofta buna!

Author:

Facebook Comentariu