Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.


Curcan umplut cu legume

Ingrediente pentru marinata: 1 lingura seminte de coriandru 1 lingura semințe de fenicul 1 lingura seminte de mustar galben 1 lingur...

Mancarea marinarului

Ingrediente
Mancarea marinarului

500 gr pulpa vita felii(~4 felii)
2 cepe micute
400 ml apa
200 ml bere neagra
1 cub knor(sau 1 lingura rasa vegeta)
cimbru
3 foi dafin
sare, piper
2 radacini micute de patrunjel
300-400 gr cartofi noi mici
Sos
1 lingura amidon
1 lingura mustar
1/2 legatura patrunjel

Preparare
Mancarea marinarului

  1. In 2 linguri ulei am prajit ceapa tocata marunt. Dupa ce s-a inmuita am scos ceapa din ulei si am pus carnea la prajit. Mai adaugati 1-2 linguri ulei daca credeti ca e necesar. Am lasat carnea la prajit cam 15 minute, sa scada putin sucul care-l lasa.
  2. Am adaugat peste carne ceapa prajita, am sfaramat cubul knor, radacinile de patrunjel feliate, am adaugat cimbrul si foile de dafin. Apoi am turnat apa si berea si am adus la fierbere. Am sarat, piperat si am lasat sa fiarba cu capac, la foc mediu cam 1 ora si un sfert.
  3. Am adaugat apoi cartofii intregi si am mai lasat pana au fost si ei fierti.
  4. Cand carnea e frageda si cartofii fierti am scos tot din oala si am lasat doar sosul. Am adaugat 1 lingura amidon (dizolvata in putina apa rece), mustarul si dupa ce a inceput sa se ingroase am pus patrunjelul tocat.
  5. Servire: se aseaza carnea pe o farfurie, cartofii langa ea si apoi turnam deasupra din sos. Sosul ramas se serveste la masa, intr-un bol, cine mai doreste sa-si mai puna ca e tare bun.

Author:

Facebook Comentariu