Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.


Curcan umplut cu legume

Ingrediente pentru marinata: 1 lingura seminte de coriandru 1 lingura semințe de fenicul 1 lingura seminte de mustar galben 1 lingur...

Pui marinat cu sos dulce-iute

Ingrediente pentru puiul marinat

  • 1 kg piept de pui dezosat, fără piele, tăiat cubulețe
  • 150 ml vin alb sec
  • 75 ml de ulei extravirgin de măsline
  • zeama de la 1 lămâie
  • 4 căței de usturoi
  • 3 linguri de muștar iute
  • 1 linguri de rozmarin măcinat
  • piper
 Ingrediente pentru sosul dulce-iute
  • 2linguri de ulei
  • 1 ceapă tocată
  • 4 căței de usturoi
  • 1 jumătate de cană de suc de roșii
  • 3 linguri de oțet
  • 2 linguri de zeamă de lămâie
  • 1 linguriță de sos Tabasco
  • 3 linguri de sos Worchestershire
  • 2 linguri de zahăr
  • 3 lingurițe de semințe de muștar măcinate
  • 1 jumătate de cană de suc de mere.
Rețetă
Am făcut întâi marinada. Am amestecat, într-un castron, vinul alb cu uleiul de măsline. Am pus apoi zeama de lămâie, usturoiul zdrobit, muștarul și rozmarinul și le-am amestecat bine-bine.
Pieptul de pui l-am tăiat cuburi (nu foarte mici, că oricum se mai micșorează la gătit) și l-am pus în marinadă. L-am dat la frigider vreo 3 ore.
Când a trecut vremea, într-o tigaie am pus ceapa și usturoiul, tocate mărunt, la călit.
Peste ele am pus sucul de roșii, oțetul, zeama de lămâie, sosurile Tabasco și Worchestershire, zahărul și semințele de muștar măcinate. Am pus și sucul de mere, și am pus și o jumătate de cană de apă. Am lăsat să fiarbă până s-a îngroșat.
Între timp, am scos bucățile de pui din marinadă și le-am pus în noul meu wok. La foc iute și amestecând constant.
După vreo 15 minute, poate 20, sosul era numai bun.
Tot cam atunci a fost gata și puiul, rumenit, pătruns, dar am avut grijă să nu se usuce.
Am turnat peste bucățile de pui sosul.
Puiul a fost foarte bun, dar sosul.. ah, sosul ăsta e genial. Și cred că merge de minune cu multe alte feluri de carne. De exemplu, eu data viitoare vreau să-l combin cu rață. Poftă bună :)

Author:

Facebook Comentariu