Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.


Curcan umplut cu legume

Ingrediente pentru marinata: 1 lingura seminte de coriandru 1 lingura semințe de fenicul 1 lingura seminte de mustar galben 1 lingur...

Chiftelute la cuptor

Pentru a pregati chiftelute vom avea nevoie de :
•5 oua de prepelita
•1 legatura patrunjel
•Curcuma
•1 ceapa mica ras
•1 lingura unt
•Piper – sare- boia de ardei –
•500g carne de vita tocata
•Ulei de masline
Voi pune carnea intr-un bol ,peste carne voi pune ceapa,patrunjel,sare,piper,boia de ardei,si curcuma
Apoi voi amesteca toate aceste ingrediente foarte bine.
Acum voi lua o tava de copt pe care am pus nste bucati de unt apoi voi face chiftelute din amestecul pe care l-am facut inainte.
dar inainte sa le pun in tava voi face o gaura mica in milocul chiftelutelor.
Apoi le voi pune in tava de copt.
Voi repeta aceasta procedura cu toata carnea care a ramas.
Am terminat toata carnea ,acum voi separa albusul de galbenus si voi pune doar galbenusuri in gaurile le care am facut in mijlocul chiftelutelor.
Dupa ce termin voi pune tava la cuptor pentru 30 de minute.
Asta a fost reteta mea de astazi sper sa o incercati si voua pentru ca este o reteta foarte usoara si gustoasa.
pofta buna.

Author:

Facebook Comentariu