Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.


Curcan umplut cu legume

Ingrediente pentru marinata: 1 lingura seminte de coriandru 1 lingura semințe de fenicul 1 lingura seminte de mustar galben 1 lingur...

Curry de pui

Ingrediente

1 kg carne de pui (eu am folosit 700 gr pulpe si 300 gr aripioare)
500 gr cartofi
500 gr ceapa
3 catei usturoi
1 lingurita cu varf pasta de creveti (belacan)
5 frunze de curry (optional; eu am pus frunze uscate)
200 ml lapte de cocos
2 linguri coriandru boabe
1 lingurita piper negru boabe
1 lingurita boabe orez
1 lingurita zahar
2 ardei iuti uscati (le-am scos samburii ca sa nu fie asa iuti)
1/2 lingurita turmenic
1/2 lingurita chimion macinat (cumin)
1/4 lingurita lemongrass pudra
1 bucata scortisoara de 2 cm
1/2 steluta anason
1 cuisor
5 linguri ulei
sare
Portii: 5-6

Preparare

  1. Macinati in masina de cafea toate condimentele uscate incepand de la coriandru si pana la cuisoare.
  2. Intr-o tigaie larga in care veti prepara curry-ul, prajiti pasta de creveti fara grasime. Scoateti-o in blender. Puneti peste ea ceapa curatata, taiata bucati si usturoiul curatat. Macinati pana devine totul pasta. Daca blenderul vostru nu reuseste sa faca pasta, adaugati putina apa sa-l ajutati. Adaugati apoi condimentele macinate si mixati iar. Aceasta este pasta curry.
  3. In tigaie incingeti uleiul si prajiti puiul pe ambele parti pana devine rumen. Scoateti-l din tigaie.
  4. In uleiul ramas adaugati pasta curry si prajiti-o 10 minute, amestecand des, pana simtit ca mirosul de ceapa cruda dispare.
  5. Adaugati puiul inapoi in tigaie impreuna cu cartofii taiati cuburi si frunzele de curry. Adaugati laptele de cocos si 1 1/2 cani apa. Condimentati cu sare dupa gust (atentie belacan este deja sarat! am pus putin peste 1/2 lingurita sare). Amestecati sa fie totul bine omogenizat.
  6. Fierbeti curry cu capacul pus pe jumatate timp de 45 minute.

Author:

Facebook Comentariu